sobota, 20 kwietnia 2013

Po dłuższej przerwie...


Heja!

Na początku przepraszam, że tak długo nie pisałam. Zapomniałam swojej nazwy i hasła do konta, a po drugie, nic się u mnie nie działo. Teraz się zrobiło cieplej i aż chce się pisać:) Więc będę pisać częściej.
U mnie właściwie nic nowego. Wczoraj poszłam z Bambusem na pole. Na początku wyszłyśmy przed blok i grałyśmy w kółko i krzyżyk :D Potem Bambus zaczął coś rysować na chodniku.

100 punktów dla osoby, która zgadnie który but jest czyj :DDD

Ale nie umiała narysować twarzy, więc zrobiła taką hahaha.

Potem wyciągnęłyśmy rowery i trochę pojeździłyśmy. Aga nie umiała jeździć na moim rowerze... :D
A potem wróciłyśmy do mnie i było duuuużo śmiechu. ;)


A jak Wam minął piątek?

15 komentarzy:

  1. Fajny blog :) Śliczna jesteś ;*
    A ja spędziłam piątek u kuzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny gifek ;) mi piątek minął wspaniale! ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnt gif. Racja robi się cieplej aż chce się pisać notki ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze się coś dzieje , zawsze ; D
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy gif. Fajny blog, ale będzie jeszcze lepszy jak bedziesz dawała więcej zdjęć (taka moja mała rada) :***

    Zapraszam : aga-and-agusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah.. Niezły rysunek ;D Bardzo fajny blog ;))

    http://theraspberrylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia i wytrwałości w blogowaniu życzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez piątek minął bardzo fajniueee ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam na Rolkach z przyjaciółką.<3
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny gif :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gif :D
    Nagraj jakiś filmik :)

    OdpowiedzUsuń